Reklamacje przewozu przesyłki
Jeżeli podczas transportu Twojej przesyłki coś poszło nie tak, to zawsze możesz reklamować usługę kurierską.
Jak złożyć reklamację
Jeśli z jakiegoś powodu, chciałbyś złożyć reklamację to należy zalogować się do Panelu Klienta i wejść w zakładkę “Zamówione”. Na liście wysłanych przesyłek, trzeba odnaleźć tę, która Cię interesuje i wejść w jej szczegóły. Tam znajduje się ikona “Reklamacja”, w którą należy kliknąć.
W następnym kroku pojawi się formularz reklamacji, który należy wypełnić. Numer przesyłki zostanie automatycznie dodany do formularza. W pierwszej kolejności musisz wybrać powód reklamacji z dostępnej tam listy. Jest to ważne, gdyż pola w formularzu mogą się nieco różnić w zależności od wskazanego powodu. Przykładowo w przypadku reklamacji spowodowanej utratą czy ubytkiem przesyłki, podać należy kwotę roszczenia, numer bankowy, na który zwracane będą środki z odszkodowania.
Dodatkowo część reklamacji będzie wymagało podpisania oświadczeń, które są obowiązkowymi załącznikami. Podpisanie takiego oświadczenia będzie odbywać się elektronicznie w naszym panelu. Dzięki temu oszczędzić czas, gdyż nie będziesz musiał drukować wzorów oświadczeń, podpisywać ich, skanować i załączać do formularza.
Reklamację w imieniu właściciela towaru może złożyć tylko Klient, z którego konta wygenerowany został list przewozowy.
W menu znajdziesz więcej informacji i procedur reklamacyjnych dla poszczególnych kurierów.
Jak złożyć reklamację szkodową DPD
Wyrażam zgodę na:
Analityczne pliki cookies mierzą ilość wizyt i zbierają informacje o źródłach ruchu. Używamy ich, aby poprawić działanie LIDERO. Pomagają nam dowiedzieć się, które strony są najbardziej popularne lub jak poruszasz się po naszym serwisie. Brak zgody nie wpływa na korzystanie ze strony.
Użytkownicy: LIDERO, Google Analytics.
Marketingowe (reklamowe) pliki cookies wspierają wyświetlanie reklam, służą także do wyświetlania reklam LIDERO na innych stronach internetowych. Brak zgody nie wpływa na korzystanie ze strony.
Użytkownicy: LIDERO.
Pliki cookies konieczne do prawidłowego lub zoptymalizowanego działania LIDERO oraz poprawnego działania usług.
Twoje wybory plików cookies wyrażone po zalogowaniu się do serwisu są przypisywane do konta LIDERO i zostaną zapamiętane również w przypadku, gdy będziesz logować się na konto z innego urządzenia lub przeglądarki.