Rejestracja i aktywacja konta
Jeśli chcesz w pełni korzystać z LIDERO EXPRESS, wymagana jest pełna aktywacja konta. Oznacza to, potwierdzenie twojego adresu email, numeru telefonu oraz uzupełnienie danych użytkownika.
Konto możesz zarejestrować na osobę prywatną lub firmę. Wskaż poprawny rodzaj konta, aby otrzymać fakturę za usługi na właściwe dane.
Proces rejestracji konta
1. Przejdź na stronę LOGOWANIA, następnie użyj przycisku ZAREJESTRUJ SIĘ i uzupełnij wszystkie pola.
2. Na końcu formularza kliknij - ZAKŁADAM KONTO
3. Wyślemy do Ciebie e-mail. Odbierz go i potwierdź rejestrację. (link aktywacyjny traci ważność po 24 godzinach).
Jeśli e-mail rejestracyjny nie dotarł, odszukaj go, wpisując w wyszukiwarce na poczcie frazę lideroexpress. Zdarza się, że potwierdzenie rejestracji trafia do spamu lub innej zakładki na poczcie.
4. Od momentu, w którym potwierdzisz rejestrację, masz już założone konto na LIDERO EXPRESS.pl, ale nie jest w pełni aktywne i funkcjonalne. Do pełnego zakończenia aktywacji konta i dostępnych usług należy uzupełnić wymagane dane użytkownika.
Pełna aktywacja konta prywatnego
Dzięki pełnej aktywacji konta będziemy mogli potwierdzić podane przez Ciebie dane.
1. Zaloguj się na swoje konto w serwisie.
2. Uzupełnij wymagane dane:
Rejestracja konta firmowego
Jeżeli chcesz zarejestrować konto firmowe, musisz uzupełnić dane konta prywatnego. Następnie uzupełnij wymagane pola twojej firmy i kliknij przycisk zapisz.
Rozliczenia z LIDERO EXPRESS
Jeżeli zarejestrujesz konto prywatne, faktury za usługi wystawimy na Twoje dane prywatne. Po zarejestrowaniu konta firmowego faktury za usługi będziemy wysyłać z danymi konta firmowego. Po zarejestowaniu konta firmowego nie ma możliwości przywrócenia danych konta prywatnego.
Jeśli chcesz posługiwać się inną nazwą użytkownika, zarejestruj nowe konto, korzystając z odmiennego adresu e-mail.
Do czego potrzebujemy te dane
Wszystkie wymagane twoje dane potrzebujemy do prawidłowego funkcjonowania serwisu:
Dowiedz się więcej
Zanim się z nami skontaktujesz, poszukaj informacji w Centrum Pomocy, dostępne tutaj artykuły odpowiadają na wiele pytań i pomagają rozwiązać różne problemy, lub poniżej wybierz interesujący Cię temat.
Zmiana danych kontaktowych
Kontakt z LIDERO EXPRESS
Jak zmienić lub odzyskać hasło
Blokada konta użytkownika